Video Pertama 2023 : Casio X Akademi Youtuber : Hukum Linear

Video pertama saya pada tahun 2023 telah dimuatnaik dalam channel youtube saya. Video kali ini merupakan usahasama CASIO bersama Akademi Yotuber Malaysia. Di kesempatan ini, para guru Matematik dan Matematik Tambahan Akademi Youtuber(AYU) telah menyediakan video khas untuk subjek Matematik dan Matematik Tambahan.

BOOST YOUR CURIOSITY! Penggunaan Calculator Classwiz fx-570EX atau fx-991 produk berjenama Casio semakin digemari oleh para guru dan murid. Teknologi pembuatannya semakin canggih dan membantu guru dan murid menyelesaikan soalan matematik dengan lebih pantas. Lebih istimewa apabila Classwiz boleh digunakan di dalam peperiksaan awam tanpa ragu.

Video ini disediakan dengan langkah lengkap penggunaan Kalkulator classwiz bagi setiap tajuk yang ada. Link playlist untuk video Matematik dan Matematik Tambahan telah disediakan di bawah:

PLAYLIST Matematik Tambahan: https://youtube.com/playlist?list=PLfM--5ObKDN4GE7BQiVTg17dbjGHK3DSO

PLAYLIST Matematik Men Ren dan Men Atas: https://youtube.com/playlist?list=PLfM--5ObKDN4tS6Ai0SPqLPHZlqYWdjP7

Semoga video-video ini dapat membantu murid-murid menguasai Matematik dan Matematik Tambahan dan juga cekap menggunakan kalkulator yang ada.

***Bagi yang belum memiliki kalkulator saintifik FX-570EX Casio, bolehlah melayari link dibawah: https://shope.ee/6f8SzAFnRh?share_channel_code=2

"CASIO MEMACU MATEMATIK DAN MATEMATIK TAMBAHAN SPM"

#AkademiYoutuber #Casio #Classwiz #MatematikTambahan

2 Comments

Previous Post Next Post